lördag 4 oktober 2014

hemliga sjön!

Tjena alla fiske freaks!

Denna vecka har jag fiskat i en ny sjö som jag fått tillgång till och jag har valt att kalla den hemliga sjön! Jag har haft med mig en kompis som heter Jocke och vi har njutit av ett par dagaras fiske efter lite gädda och abborre! Fikat och ätit i goda vänner lag!

Dag 1 och 2 resulterade i ett bra fiske med ett par gäddor och ett par fina borrar!

Här kommer några av fiskarna.......
fin gädda på 8103gram


Jockes pose med en fin borre på 1341gram Nytt PB!
Den sista borren för dagen



Dag 3 blev en hel dag ute på hemliga sjön och de var härligt fiske med massor av fina abborrar och några gäddor blev de också! Vi grillade grillspett och käkade gott och njöt av dagen till varje sekund!
Härligt med höstfiske när träden lyser i höstens färger och abborren jagar mört och annan fisk i ytan!

Här kommer lite bilder av sjöns fina borrar och en och annan gädda!


4+

400gram+

739gram

745gram

786gram

918gram

Jockes nya PB igen 1502gram och 46cm. Nöjd kille!

Fin borre 1523gram och 45cm

400gram+

Gädda

Piggar upp mellan de stora;)


Detta var resultatet av dag 3 och nyss fick ni se dom finaste fiskarna för dagen!

hej svejs och skitfiske på er!


























1 kommentar: