fredag 18 april 2014

Bra fiske idag!

Tja alla fiskenördar!

Idag var jag ute på sjön, där jag brukar fiska. Jag kom ut vid sju på sjön idag och de var rätt vindstilla, så de var en skön tur över till den viken jag ska fiska i idag!
Jag tog fram några favoriter ur högen med drag, och fiskade på. Det började blåsa lite mer framåt nio men åndå inte så mycket så fisken var sugen! Klockan var elva och de börja blåsa lite till, jag tog några mackor och sen fortsatte fisket! Nu jävlar smäller de hoppades jag på och pang så satt den första gäddan utav dom sju jag fick idag. Härligt med fisk i båten, naturligtvis C & R på alla fiskar som vanligt. Skönt att känna lite gung i spö och humöret var på topp. Här kommer lite bilder, var själv idag så dom vart rätt okej ändå!

 Bara små fisk idag, men här är några av dagens gäddor.

Skitfiske på er!
största för dagen

liten snipa

solen titta fram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar